تبلیغات
تابلوسازی اندیشه| تابلو چلنیوم| تابلوسازی تهران| حروف همكاری| كامپوزیت ترمو - بیلبوردهای تبلیغاتی
x

تابلوسازی اندیشه| تابلو چلنیوم| تابلوسازی تهران| حروف همكاری| كامپوزیت ترمو

تابلو چلنیوم,چلنیوم,تابلوسازی اندیشه,فروش اس ام دی گارانتی دار و ...

09120280655-02133744264 andisheh@yahoo.com

محصولات پرفروش ما

نام محصول

تابلو چلنیوم معمولی

حروف برجسته چلنیوم تشكیل شده از:-طلق رویه پلكسی-لبه چلنیوم از فلز آلومینیوم آنودایز-نور اس ام دی-پی وی سی

نام محصول

تابلو حروف پلكسی

لبه ای نو ع حروف از پلكسی تشكیل شده.

نام محصول

تابلو حروف استیل

حروف از جنس فلز استیل.

نام محصول

تابلو حروف برجسته تركیبی

از تركیب چند نوع تابلو پدید می آید.

  • فروشگاه

    مجهز به فروشگاه

    ادامه
  • سرویس كار

    ارسال سرویس كار مجرب در محل

    ادامه
  • ارسال سفارش سریع

    ارسال سفارش كارفرما در كمترین زمان روزكاری

    ادامه
  • گارانتی

    عقد قرارداد و گارانتی محصول كارفرما

    ادامه

اجزای تشكیل دهنده بیلبورد ها

 

یلبوردها با توجه به نیاز میتوانند شامل بخش‌های گوناگونی باشند، اما معمولا بخش‌های زیر را داراست:

 

. فونداسیون: در زیر زمین است و وظیفه نگهداری بار کل سازه را دارد  .

.پایه: صفحه نگهدارنده بر روی آن سوار میشود و جهت ارتفاع بخشیدن به تابلو استفاده میشود.

.صفحه نمایش آگهی: فریم نگهداری آگهی است. یعنی همان قسمت پشت بیلبورد.

.رویه تابلو: جهت نصب آگهی استفاده میشود و سطحی صاف و یکدست دارد.

.سیتم نور پردازی: معمولا پژکتور یا لامپ مهتابی است.

راهرو ها و نردبان های تعویض رویه.

.کلیپس و سپری: جهت صاف نگهداشتن بنر برروی بیلبورد استفاده میشود. یعنی با کشیدن بنر، باعث میشود صاف نگهداشته شود.

.آگهی: این بخش همواره تغییر میکند و آگهی های مشتریان برروی آن نصب میشود. معمولا به شکل بنر، فلکسی یا استیکر است.

 

 

انواع

تابلوهای آگهی چند نوعند:

.یکی آن‌هایی که در مکان‌های بزرگ مثل بزرگ‌راه‌ها نصب می‌شوند که عمدتاً مستطیلی هستند.

 

.دوم آن‌هایی که در پیاده‌روها نصب می‌شوند که چون فضای کمتری وجود دارد قطعشان عمودی است و سوم تابلوهایی که در راهروها یا آسانسورها و... نصب شده است.

باید توجه داشت که قطع کار در نوع طراحی می‌تواند اثر داشته باشد. مثلاً در تابلوهای بزرگ که به آنها بیلبورد هم می‌گویند احتیاج نیست که حتماً رنگ‌هایی با کنتراست (تضاد) زیاد داشته باشیم. نکته دیگر این است که ما در میادین یا پارک‌ها تابلوهایی می‌بینیم که خیلی حساب شده هم هستند ولی متأسفانه استفادهٔ نادرست از قطع‌های متفاوت و هم استفاده از داربست‌هایی نامناسب‌تر باعث سردرگمی بیننده و از بین رفتن سلامت بصری آن‌ها می‌شوند.

نکتهٔ: بعدی این است که رساندن پیام در زمان کم، ارزش زیادی دارد. بخاطر همین موضوع نباید در پوسترها و تابلوهای تبلیغاتی از عناصر تصویری زیادی استفاده کرد، مخصوصا در بزرگراه‌ها و مکانهای شلوغ، چون کسی که سوار ماشین است تا بیاید مفهوم تابلو را در آن شلوغی درک کند، عبور کرده و رفته است.

 

 

 

بیلبورد و عرشه پل

ابتدا بهتر است بدانیم که بیلبورد چیست؟ بیلبوردهای تبلیغاتی از جمله مهمترین ابزارهای هر بیزینس برای تبلیغ خدمات یا محصولاتش در سطح شهر می باشند. Billboard بی هیچ چون و چرایی از قدرتمندترین ابزارهای رسانه محیطی که مخصوصاً در امر برندینگ جایگاه ویژه ای دارد به شمار می رود که همواره از قدیم تا به امروز مورد توجه اقشار متفاوتی از جامعه از قبیل بازرگانان – کارخانجات – بانک ها - موسسات خدماتی و ... بوده است. این نوع از تبلیغ محیطی عموماً در محل های عبور و مرور از جمله خیابان‌ها، میدان‌ها، تقاطع‌ها و بزرگراه‌ها که هر روزه مسیر رفت و آمد تعداد زیادی از وسایل نقلیه می باشند نصب می گردند و گاهی نیز با توجه به میزان خلاقیت صاحب یا صاحبان این آگهی و یا شرکت های تبلیغاتی اجرا کننده تبلیغات آنها از قالب‌های مرسوم خود خارج شده و با جذابیت‌های بصری در هم می آمیزند.

 بیلبوردها بیشتر از اینکه ابزاری تبلیغاتی باشند، رسانه ای به شمار می آیند که می توان گفت بالاترین و موثرترین راه انتقال پیام به مخاطب می باشد.

رسانه‌ای که بیشترین اثربخشی را بر روی تبلیغات داشته باشد و موجب بقا و موفقیت تبلیغات شود، «رسانه اثربخش» نامیده می شود. بر اساس تعریفی که در بالا آوردیم، بیلبورد‌ها و تبلیغات روی پل های شهری در زمره رسانه‌های اثر بخش جای می‌گیرند و بسیاری از شرکت‌ها و مراکز تجاری، برای اینکه بتوانند فروش محصولات خود را در مخاطبین درونی کرده (یا به تعبیری، برند نمایند) از این مدیا استفاده می کنند و از همین رو بیلبوردها تبدیل به رسانه‌ای تعاملی شده اند که می توانند تاثیری مداوم، ماندگار و بلند مدت بر روی مخاطبان خود داشته باشند.

 

 

بیلبوردهای چرخشی

آنچه این بیلبوردها را جذاب و پرطرفدار می‌کند، وجود حرکت است که باعث جلب توجه می‌شود. این بیلبوردها بیشترین شباهت را به تلویزیون به‌عنوان جذاب‌ترین رسانه تبلیغاتی دارند که هر سه عنصر صدا، تصویر و حرکت را با هم دارد. بیلبوردهای چرخشی مناسب شرکت‌هایی هستند که تنوع محصول دارند. به این ترتیب، هر محصول می‌تواند روی یکی از وجوه بیلبورد به نمایش درآید. این بیلبوردها برای پیام‌سازی‌های خلاقانه مناسب هستند و از طریق آنها می‌توان با استفاده از تصاویر، داستان روایت کرد، اما بزرگ‌ترین ایراد این رسانه‌ها، آسیب‌پذیر بودن آنهاست. بیلبوردهای چرخشی به آسانی دچار نقص می‌شوند و معمولا خدمات پس از فروش خوبی ندارند. بنابراین هنگام بستن قرارداد باید این موضوع را اضافه کرد که در صورت آسیب‌دیدگی، از زمان در نظر گرفته شده در قرارداد کسر نشود.

بیلبوردهای عابر پیاده

این بیلبوردها به آسانی در معرض دید قرار می‌گیرند و رانندگان را به راحتی هدف قرار می‌دهند. بیلبوردهای عابر پیاده برای شرکت‌هایی مناسب هستند که متون تبلیغاتی زیاد یا محصولات عریضی دارند.

بیلبوردهای مینی

این بیلبوردها ساده و همگانی هستند و قیمت پایین‌تری دارند، اما به خاطر کوچک بودن، چندان در معرض دید نیستند. بیلبوردهای مینی فقط در روز دیده می‌شوند و به عبارتی تابلوهای روزانه و تابستانه هستند، زیرا منبع نوری ندارند. محصولی که روی این بیلبوردها تبلیغ می‌کنید، نباید محصولی باشد که در شب خریدار دارد (مثل رستوران‌ها)، زیرا گاهی لازم است که در لحظه در مخاطب وسوسه ایجاد کرد و این بیلبوردها در شب چنین کارکردی ندارند.

بیلبوردهای دیواری با حفاظ (پنل‌های دیواری)

با استفاده از این بیلبوردها می‌توان در منطقه محدود خود، تبلیغ ارزان داشت. مخاطب این تابلوها عابران پیاده هستند که فرصت خواندن مطالب تابلو را دارند، بنابراین فرصت داریم حرف بیشتری بزنیم. این بیلبوردها بسیار آسیب‌پذیر هستند، چون ممکن است روی آن اعلامیه چسبانده شود یا بعد از بازی‌های فوتبال و... از بین برود. از آنجا که این بیلبوردها رانندگان را هدف قرار نمی‌دهند و مخصوص عابران هستند، امکان ارائه اطلاعات جزئی را فراهم می‌کنند. از این رو، بیشتر مورد علاقه شرکت‌های فرهنگی (مثل گاج و قلم‌ی) هستند.

بیلبوردهای داربستی

این بیلبوردها به خاطر ظاهر نامناسب، فاقد اعتبار هستند، اما انعطاف‌پذیری بسیاری دارند، چون با هماهنگی شهرداری می‌توان آنها را در هر محلی نصب کرد. بیلبوردهای داربستی برای رویدادهای کوتاه‌مدت و محلی مناسب هستند.

بیلبوردهای توماری

این بیلبوردها شکل بهینه تابلوهای داربستی هستند، با این حال، شما را در نظر مخاطب، ثروتمند و معتبر جلوه نمی‌دهند. برندهای مشهور و معتبر بهتر است از این بیلبوردها استفاده نکنند.

بیلبوردهای چهاروجهی

این بیلبوردها از آسیب‌پذیرترین تابلوهای موجود در مناطق شهری هستند و چون در پیاده‌روها نصب می‌شوند ممکن است در اثر برخورد با موتورها و... آسیب ببینند. با این‌حال، برای انتقال پیام در منطقه تاثیرگذاری مناسب هستند. تبلیغات شما روی این بیلبوردها معمولا بیش از مدت قرارداد روی تابلو باقی می‌ماند، چون تا شرکت تبلیغاتی بتواند مشتری بعدی را پیدا کند، تبلیغ شما از تابلو برداشته نمی‌شود.



محصول پیشنهادی ویژه اماكن اداری و شركت ها

تابلو استیل طلایی

تابلو استیل

استیل یك آلیاژ دوست داشتنی است و در ساخت تابلو های مدرن استفاده می كند این نوع حروف عمر طولانی تری نسبت به تابلوهای دیگر دارد.جلوه ای بسیاز جذاب و غیر قابل چشم پوشی دارد.این نوع تابلو هم بدون نور و هم با بك لایت ساخته میشود،بوسیله لیزر برش خورده وكارشناس مجرب حروف سازی آن را خلق می كند

ویژگی های تابلو:

  • استیل نگیر
  • نقره ای و طلایی
  • رویه قطر 1 میل
  • كیفیت بالا.تضمین درخشندگی بلند مدت

تازه ترین محصولات

نام محصول

فروشگاه بزرگ شهروند

تابلو :مجموعه فروشگاه شهروند
نام محصول

مجموعه فروشگاه قائم

تابلو :چلنیوم جواهر+پوینت لایت
نام محصول

مجموعه چلوكبابی سعادت

تابلو:چلنیوم،بكگراند چوب ترمو
نام محصول

مجموعه شركت پلیمر یاس

تابلو:چلنیوم با قطر قلم 40
نام محصول

مجموعه خانوادگی فرهزاد

تابلو:چلنیوم جواهر رولایه
نام محصول

مجموعه رستوران پاسارگاد

تابلو:پوینت لایت
نام محصول

مجموعه رستوران ناپل

تابلو :چلنیوم باكس
نام محصول

شهرداری تهران منطقه 5

تابلو :چلنیوم و كامپوزیت

محصول پیشنهادی ویژه ،مخصوص استفاده در نمای بیرونی و محیط های بسته

نام محصول

تابلو حروف پلاستیك

طلق پلكسی تمام این حروف را تشكیل می دهد،انعطاف پذیر مقاوم تر از شیشه، ، محافظ اشعه ماورا بنفش و سبک كه جذابیتی فوق العاده دارد از كنار(ساید)پلكسی گلاس جلوه ای با نور یكنواخت و بعدی همرا با نور داراست و بویسله دستگاه خم حالت داده می شود.

ویژگی های این محصول:

  • مقاومت بسیار بالا
  • انتقال دهنده نور با شفافیت بالا
  • عدم تغیییر رنگ در مقابل نور آفتاب
  • جایگزین نشکن شیشه

تماس با ما

ما با اندیشه زیباترین ها را می سازیم "شركت تبلیغاتی اندیشه".

  • تلفن: 021-33744264

  • موبایل: 09120280655

  • فکس: 021-33744264

  • ایمیل: andisheh@yahoo.com

  • آدرس پستی: ایران - تهران - میدان شهید غیبی-خ شهید قدمی-پلاك 337، کوچه مهربانی، پلاک شهید قدمی، 337